سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از استعداد‌ها برای پیشرفت فوتبال بانوان

نایب رئیس امور بانوان هیات فوتبال استان اصفهان گفت: به‌دنبال استفاده از استعداد‌ها و ظرفیت‌های اصفهان و شهرستان‌ها برای توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان هستیم.

میترا چین‌سری نایب رئیس امور بانوان هیات فوتبال استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، در خصوص عنوان جدید خود در هیات فوتبال اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت داریم تا با تشکیل کمیته‌های مختلف بانوان از نیرو‌های با علم و دانش استفاده کنیم.

او ادامه داد: به‌دنبال استفاده از استعداد‌ها و ظرفیت‌های اصفهان و شهرستان‌ها برای توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان هستیم.

نایب رئیس امور بانوان هیات فوتبال استان اصفهان درباره اهداف این هیات و برگزاری مسابقات اظهار کرد: در بخش‌های مختلف نظیر کمیته فوتبال و فوتسال، بخش داوران، مربیان، آموزش و مسابقات که قلب هر هیات فوتبال است اهداف زیادی مدنظر داریم. برنامه‌ریزی‌های دقیقی در سطح‌های متفاوت برای برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی صورت گرفته تا امکان انجام مسابقات در یک لیگ پویا فراهم شود.

چین‌سری در ادامه بیان کرد: امیدواریم روزی برسد که تیم‌های فوتبال و فوتسال متشکل از بازیکنان بومی باشند و تیم‌های بیشتری نیز در لیگ‌های کشور در اختیار داشته باشیم. افزایش سهمیه داوران و ناظران در فدراسیون و کشور نیز مدنظرمان است، تا با وجود مربیان و داوران در سطوح باشگاهی و ملی در راستای پیشبرد سطح علمی آن‌ها تلاش کنیم.

او با اشاره به وضعیت فوتسال بانوان اصفهان اظهار کرد: سال گذشته یک نماینده به فوتسال اصفهان اضافه کردیم که هر دو تیم برای ما حائز اهمیت هستند. قطعا حضور فعال و مقتدرانه و به ویژه توجه به سهمیه‌های بومی مدنظر ما است.

چین‌سری در پایان برای نمایندگان فوتبال بانوان آرزوی موفقیت کرد و گفت: دو تیم ذوب آهن و سپاهان در لیگ برتر فعالیت می‌کنند و تا جایی که مطلع هستیم هر دو در جذب نیرو و برگزاری تمرینات خوب عمل کرده‌اند. فرصت جبران کم است و همه تیم‌ها با هدف و تمام تلاش پیش می‌روند؛ ان‌شالله هر دو نماینده اصفهان بتوانند موفق باشند و نتایج خوبی در لیگ برتر به‌دست بیاورند.
 

انتهای پیام/ش
برچسب ها: فوتسال ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.