سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقوی: کم بودی در والیبال بانوان احساس نمی‌کنیم

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص وضعیت این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت انتخاب نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال اظهار داشت: شرایط فعلی این اجازه را به ما نمی‌دهد تا بتوانیم جلسه‌ای را در خصوص انتخاب نایب رئیس بانوان برگزار کنیم. از طرفی هم حضور مهناز شاد دل به عنوان مشاور امور بانوان در والیبال خواسته‌های ما را بر آورده کرده است و هیچ کدام از برنامه‌های ما در حوزه بانوان دچار مشکل نشده است.

او افزود: با وجود شاد دل پیشرفت بسیار خوبی در والیبال بانوان داشته ایم و به جرات می‌توانم بگویم که نه تنها از برنامه ریزی عقب نیستیم بلکه فراتر از حد انتظار پیش رفتیم.


بیشتر بخوانید


دبیر فدراسیون والیبال عنوان کرد: ما عجله‌ای در خصوص تعیین نایب رئیس بانوان نداریم و در حال حاضر به دلیل در پیش بودن رویداد‌ها مهم روی تیم‌های ملی متمرکز هستیم. البته این را هم بگویم کار‌های والیبال بانوان به خوبی در حال انجام است و ما کم بودی در این بخش احساس نمی‌کنیم و در یک فرصت مناسب حتما برای انتخاب نایب رئیس بانوان اقدام خواهیم کرد.

تقوی در پایان خاطرنشان کرد: لیگ برتر بانوان به صورت متمرکز و با قدرت برگزار خواهد شد و امیدوارم مشکل خاصی برای برگزاری این مسابقات نداشته باشیم. با برنامه ریزی‌هایی که کرده داده ایم لیگ بسیار خوبی را برای والیبال بانوان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.