سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۷۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در فارس

مدیر کل استاندارد فارس گفت: امسال تعداد ۷۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد توسط اداره کل استاندارد فارس صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی رهنما مدیر کل استاندارد فارس گفت: از ابتدای امسال تا کنون واحد‌های تولیدی و خدماتی استان بیش از ۲۳۷۹ مورد بازرسی و ارزیابی فنی کارشناسان اداره کل استاندارد فارس قرار گرفته است.

او افزود: بیش از ۲۱۰۳ نمونه محصول تولیدی به‌صورت تصادفی از خطوط تولید و انبار‌های واحد‌های تولیدی نمونه برداری و مطابق استاندارد‌های مربوطه در آزمایشگاه‌های همکار استاندارد فارس مورد آزمون و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و ۱۶۵ مورد مجوز ظرفیت خالی برای واحد‌های تولیدی استان صادرشده است.

رهنما از آموزش تخصصی مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی، کارشناسان استاندارد، کارکنان استاندارد و سایر آموزش‌های برون سازمانی به میزان ۱۷۹۷۴ نفر ساعت نیز خبر داد و گفت: تمدید ۳ پروانه شرکت‌های بازرسی و نمونه برداری کالا در استان نیز انجام گرفت.

او بیان کرد: در این مدت بیش از ۱۴۰۰ مرکز عرضه در سطح استان فارس مورد بازرسی قرار گرفت و کالا‌هایی که بدون علامت استاندارد بوده شناسایی و اقدام قانونی لازم به‌عمل آمد.

رهنما از صدور ۷۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در فارس خبر داد و گفت: همچنین ۱۸۹۴ آسانسور در این مدت مورد تائیده استاندارد گرفته است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.