سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت اعلام وصول روزنامه‌ها و نشریات ۲۰ روز پس از چاپ اعلام شد

واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای از مدیران مسئول روزنامه‌ها و نشریات استان خواست نسبت به اعلام وصول نشریه خود بلافاصله پس از انتشار، اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : با توجه به الزام قانون مطبوعات در مورد لزوم تکمیل فرآیند و تأیید اعلام وصول روزنامه‌ها و نشریات بلافاصله پس از چاپ، مقتضی است در این خصوص اقدام لازم معمول گردد تا « اعلام نکردن وصول» منجر به بروز برخی مشکلات احتمالی نشود.

او گفت : حداکثر زمان قابل قبول برای فرآیند اعلام وصول و تایید اعلام وصول روزنامه‌ها و نشریات، ۲۰ روز پس از انتشار است.

فاضلی افزود : این اطلاعیه یادآور می‌شود که تعداد اعلام وصول تایید شده روزنامه‌ها و نشریات، یکی از شاخص‌های اصلی و تاثیرگذار در محاسبه یارانه‌های ادواری است.

فاضلی گفت: تنها ملاک برای پرداخت یارانه مطبوعات انتشار مستمر و اعلام وصول نشریات در قانون تعیین شده و در این زمینه تمامی رسانه‌های استان براساس طرح رتبه نشریات یارانه‌ها تخصیص می‌یابد.

او افزود : طبق این اعلان؛ گزارش‌گیری واحد مطبوعات این اداره کل، ۲۰ روز پس از پایان هر بازه زمانی اعلام شده، انجام می‌شود و شماره‌هایی که پس از موعد مقرر اعلام وصول شوند و یا به صورت تجمیعی و با ارائه چند شماره در یک نوبت خواهان اعلام وصول باشند، مشمول حمایت نخواهند بود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.