سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی دورود

مدیرکل بنیادمسکن لرستان گفت: با بهسازی و بازسازی بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان دورود، میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در این شهرستان به ۷۶ درصد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، مسعود رضایی،مدیرکل بنیادمسکن لرستان عصر شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دورود در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا سال ۱۳۹۶ حدود ۲۵۰ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان دورود آسفالت شده که طی سه سال گذشته با جهشی چشمگیر بیش از ۳۸۰ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان دورود آسفالت شده که ۱.۵ برابر کل سنوات بعد از پیروزی انقلاب بوده است. 

او با تاکید بر اهمیت ایمن سازی روستا‌های استان لرستان در برابر بلایای طبیعی افزود: بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات حوادثی ماده ۱۰جهت احداث کانال سنگی در ۹ روستای شهرستان دورود صرف شده است.
مدیرکل بنیادمسکن لرستان با اشاره به خسارات ناشی از سیل فرودین ماه سال ۹۸ به واحد‌های مسکونی شهرستان دورود تصریح کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ واحد آسیب دیده از سیل در شهرستان دورود تعمیر و ۵۰۰ واحدمسکونی شهری و روستایی سیل زده در این شهرستان احداث شده است.
رضایی ظرفیت‌های بالای حوزه گردشگری در شهرستان دورود را فرصتی ارزشمند برای رونق و توسعه این شهرستان دانست و افزود: در حوزه گردشگری سه روستای بخش مرکزی و ۲ روستای بخش سیلاخور به عنوان روستا‌های هدف گردشگری معرفی شدندکه مراحل تهیه طرح و تصویب آن‌ها در استان در دست پیگیری و اقدام است.
فرماندار شهرستان دورود نیز با اشاره به وجود پتانسیل‌های بالای حوزه گردشگری در روستا‌های شهرستان دورود تصریح کرد: با اجرای کامل طرح هادی در روستا‌های طرح هدف گردشگری شاهد رونق وتوسعه گردشگری در این روستا‌ها خواهیم بود.
مجتبی بیرانوند تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی را گامی مهم در راستای خدمت به محرومین جامعه دانست و افزود: خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی الگویی ارزشمند و کم نظیردر راستای توسعه، عمران و آبادانی کشور است.

در پایان این مراسم وحید مهرانفر به عنوان مدیر بنیادمسکن شهرستان دورود معرفی و از زحمات احمد دالوند مدیر سابق این شهرستان قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.