سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز ۶ هزار دانش آموز سرابی به فضای آموزشی مناسب

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۶ هزار دانش آموز شهرستان سراب، فاقد فضای آموزشی مناسب برای تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مدارس درحال بازسازی و اجرای طرح آجر به آجر، در جمع مسئولان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و خیرین مدرسه سازسراب، در روستای ابرغان گفت:ساختمان تعدادی از مدارس شهری و روستایی، قدمت بیش از ۵۰ سال دارند و برخی از آن‌ها در اثر زلزله سال گذشته، تخریب شده اند و فاقد استانداراد‌های لازم می‌باشند.

اوافزود: بر اساس اعلام مدیر آموزش و پرورش سراب ۳۶ باب مدرسه نیاز جدی به تخریب و بازسازی دارند و تا ۶ سال آینده، با افزایش جمعیت دانش آموزی مواجه خواهیم بود.

او با قدردانی از همت خیران در مشارکت در اجرای طرح آجر به آجرگفت: امسال ۳۵ باب مدرسه با مشارکت ۹ میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز این شهرستان نوسازی شده اند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب تعدادی از مدارس، بر اثر زلزله آبان ماه سال گذشته، از مسئولان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خواست به بازسازی و تامین تجهیزات مورد نیاز اقدام کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.