سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای درگذشت حجت الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی درگذشت جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی درگذشت جناب حجت الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای استاد فرهیخته دانشگاه تهران و موسس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان را تسلیت گفت.

 متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم بزرگوار و استاد برجسته دانشگاه تهران جناب حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای موجب تاثر و تالم فراوان شد.

این استاد فرهیخته با حضور موثر در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور در طول عمر با برکت خود منشاء خدمات ارزنده‌ای بودند و نام بسیار نیکی از خود برجا گذاشتند.

علاوه بر دستاورد‌های درخشان علمی ایشان، تاسیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان، نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا، تشکیل انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، ریاست شورای انجمن‌های علمی کشور، عضویت در هیئت امنای بنیاد سینمایی فارابی و عضویت در شورای هدایت استعداد‌های درخشان در آموزش عالی کشور بخشی از خدمات ارزشمند آن مرحوم بود.

بی‌شک فقدان این استاد وارسته و اندیشمند توانا که در طول سال‌ها، برای اعتلای علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران تلاش و مجاهدت کردند، خسارتی بزرگ و جبران نشدنی است.

از دست دادن یک دوست عزیز و همکاری توانمند، تحملش دشوار است، اینجانب با اندوه فراوان مصیبت وارده را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده گرامی آن مرحوم و جامعه دانشگاهی و نخبگانی کشور و همه ارادتمندان و شاگردان ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سعید رضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.