سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در گردشگری

نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت:ضعف هایی در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و فعال نبودن این بخش در بحث توسعه گردشگری در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی استان سمنان گفت: معرفی استان سمنان از دورترین تا نزدیکترین نقاط آن، یکی از بحث ها و الزامات مهم و حائز اهمیت است و باید در این راستا با هدف افزایش آگاهی مردم از این ظرفیت ها گام برداریم.

او افزود: نبود زیرساخت مناسب در اماکن و مناطق گردشگری یکی از آسیب های موجود در بحث توسعه ‌گردشگری در استان است که باعث ایجاد نارضایتی و به جا‌ماندن خاطره ناخوشایند برای گردشگران و توریست ها خواهد شد و قطعا راه اندازی بومگردی ها، احداث هتل و توسعه زیرساخت ها در اجرای سند راهبردی تاثیر گذار خواهد بود.

خانی در پایان ابراز داشت: توسعه راه ها از جمله شبکه جاده ای نیز از دیگر الزامات توسعه صنعت گردشگری در استان است که در بحث ارتباطات و راه های اصلی ظرفیت مطلوبی وجود دارد و مسافران زیادی تردد دارند اما نیاز است تا راه های ارتباطی با مناطق گردشگری و توریستی نیز در حد شاخص های مطلوب و مناسب باشد.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.