سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۴۰۰۰ متر زمین دولتی برای ساخت مدرسه در کرمان

پس از بازدید‌های مکرر اعضای شورای قضایی استان کرمان از منطقه حاشیه‌ای شهرک صنعتی، ضرورت ساخت مرکز آموزشی و مدرسه در این محل احساس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بلافاصله بعد از آخرین بازدید رییس کل دادگستری استان کرمان از شهرک صنعتی، دستگاه قضایی ورود کرد و بر احداث مدرسه در این منطقه تاکید شد.

بدین منظور در جلسه هم اندیشی بررسی و رفع موانع ساخت مکان‌های آموزشی و مدارس حاشیه شهر کرمان که با حضور یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان، قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اسکندری مدیرکل آموزش و پرورش استان، موسوی معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار و طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی برگزار شد، یکی از اقدامات پایگاه پیشگیری و انسجام بخشی اجتماعی، قضایی در شهرک صنعتی، پیگیری مشکلات مردم و بازدید‌های میدانی از این منطقه عنوان شد.

براساس بازدید‌ها و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و طبق مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مبنی بر رفع مشکلات حاشیه شهر کرمان به ویژه شهرک صنعتی، درنهایت تاکید رییس کل دادگستری استان منتج به نتیجه مثبت در این موضوع شد.

در این نشست مقرر شد: ۴ هزار متر مربع زمین برای احداث مدرسه در شهرک صنعتی کرمان اختصاص یابد.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.