سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج امکانات شهرداری برای اجرای محدودیت‌های کرونایی در تبریز 

 شهردار تبریز گفت: تمام مناطق دهگانه شهرداری تبریز به همراه سازمان آتش نشانی در راستای اجرای محدودیت‌های جدید ستاد مقابله با کرونا پای کار آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، شهین باهر شهردار تبریز گفت: مصوبات جدید ستاد مبارزه با کرونا در راستای افزایش حساسیت پذیری شهروندان برای رعایت ضوابط بهداشتی است.

او با بیان اینکه افزایش آمار بیماران کرونایی نشان دهنده عدم رعایت ضوابط بهداشتی از سوی شهروندان است، افزود: در راستای مصوبات و محدودیت‌های جدید کرونایی مثل کاهش ساعت فعالیت اصناف و… شهرداری تبریز با مناطق دهگانه خود پای کار آمده و به شکل جدی با اطلاع رسانی و آگاهی دهی از طریق به صدا در آوردن آژیر هشدار برای کاهش آمار ابتلا به کرونا تلاش می‌کند.

شهین باهر گفت: همچنین ضد عفونی محل‌های تجمع شهروندان و نقاط پر تراکم شهری نیز در دستور کار قرار دارد.

شهردار تبریز با اشاره به احتمال بهره گیری از توان سایر دستگاه‌ها در رعایت دستورالعمل‌ها گفت: تلاش داریم برای مانور‌ها از تمام دستگاه‌ها مثل سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و… کمک بگیریم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا
۱۹:۵۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
اقای شهین باهر خسته نباشید لطفا با کسانی که ضایعات پلاستیک و کاغذ جمع اوری می کنند برخورد شدید کنید انها پرو توکول های بهداشتی را اصلا رعایت نمیکنند و به تمام سطل های اشغال سرک میکشند و بهداشت را رعایت نمیکنند لطفا برخورد شدید کنید با تشکر