سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرار گاومیش از کشتارگاه و ورود ناگهانی به مدرسه!

فرار گاومیش از کشتارگاه و ورود ناگهانی آن به مدرسه موجب وحشت دانش آموزان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرار یک گاومیش از کشتارگاه و ورود آن به مدرسه موجب ترس و وحشت دانش آموزان شد. در این اتفاق که روز سه شنبه در منطقه «میانیانگ» واقع در استان سی چوان در جنوب غربی چین رخ داد این حیوان با شلیک گلوله پلیس از پای درآمد.

در ویدئویی که منتشر شده لحظه‌ای که این گاومیش وارد مدرسه شده است نمایش داده می‌شود. در این ویدئو در حالی که یک مامور به سمت این حیوان در حال شلیک گلوله است دیده می‌شود. ماموران پلیس با بردن این حیوان به گوشه‌ای از حیاط مدرسه و شلیک چند گلوله آن را کشتند.


بیشتر بخوانید


پلیس محلی چین با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: «مسئولان مدرسه با دیدن این حیوان در داخل حیاط مدرسه بلافاصله با ما تماس گرفتند. ماموران ما ابتدا تلاش کردند تا با به دام انداختن این حیوان آن را به کشتارگاه منتقل کنند، اما رفتار‌های تهاجمی گاومیش آن‌ها را مجبور به استفاده از اسلحه کرد.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که فرار حیوانات از کشتارگاه‌های چین و ورود آن‌ها به مناطق شهری خبرساز می‌شود. اوایل امسال نیز فرار یک بوفالو از کشتارگاه و حمله آن به یک زن و فرزندش خبرساز شده بود. این اتفاق در تاریخ ۱۹ آوریل و در شهر «هی یوان» واقع در جنوب چین رخ داده بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
خدا به بچه ها رحم كرد