سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید یا لغو محدودیت فعالیت مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ فردا مشخص می‌شود

دبیر ستاد مقابله با کرونا در مشهد گفت: تمدید یا لغو ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه‌های سه و چهار از سوی ستاد ملی کرونا هنوز ابلاغ نشده است و در این خصوص فردا تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد ریواده دبیر ستاد مقابله با کرونا در مشهد گفت: ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا برای شهرستان‌های با وضعیت قرمز و ۲۵ مرکز استان از جمله خراسان رضوی از ۱۴ آبان تا پایان روز ۲۳ آبان ماه بوده و هنوز خبر جدیدی برای تمدید این موضوع به ما ابلاغ نشده است.

او افزود: تمدید و اعلام محدودیت‌ها به عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. محدودیت فعالیت مشاغل گروه‌های سه و چهار امشب به پایان می‌رسد، اما لغو یا تمدید محدودیت‌ها هنوز به ما ابلاغ نشده است. تنها محدودیت جدیدی که در حال حاضر برای مشاغل وجود دارد، محدویت فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ عصر به بعد است.

بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مقابله با کرونا در مشهد ادامه داد: ستاد کرونای مشهد به طور مستقل مرجع اعلام محدودیت‌های کرونایی نیست و فقط محدودیت‌های ستاد ملی و استانی کرونا را ابلاغ کرده و اجرا می‌کند. در حال حاضر باید صبر کنیم که آیا فردا ستاد ملی کرونا مصوبه محدودیت فعالیت مشاغل گروه‌های سه و چهار را مجددا تمدید خواهد کرد یا خیر.

ریواده همچنین در خصوص تصمیم ستاد کرونای مشهد مبنی بر کاهش ساعات کاری حمل‌ونقل عمومی شهری بیان کرد: در جلسه هفتاد و چهارم ستاد کرونای مشهد در روز ۱۵ آبان، مصوبه ستاد ملی کرونا از سوی فرماندار مشهد به شهرداری ابلاغ شد. ستاد ملی کرونا کشور نیز به شهرداران کلان‌شهر‌های کشور از جمله مشهد اعلام کرده بود که محدودیت‌های مربوط به میادین میوه و تره‌بار، ترمینال‌ها، اتوبوسرانی و مترو را تا ۲۵ آبان ماه اعلام کند. شهرداران کلان‌شهر‌ها نیز باید تا تاریخ اعلام شده برنامه خود را مبنی بر اعمال محدودیت این پنج گروه به ستاد ملی کرونا گزارش کند.

او تصریح کرد: شهرداری مشهد باید این برنامه را تدوین کرده و به ستاد ملی کرونا و یا قرارگاه عملیاتی وزارت کشور در تهران اعلام کند تا از آن جا برای اعمال محدودیت‌های شهری تصمیم بگیرند. فرصت شهرداری مشهد فردا به اتمام می‌رسد و پس از ارائه به ستاد کرونای استان و تایید و ابلاغ قرارگاه عملیاتی وزارت کشور، قابلیت اجرا خواهد داشت.


انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.