سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در خوزستان

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی را در این استان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت خوبی است تا دستاورد‌های یک ساله مرتبط با ترویج فرهنگ مطالعه ارائه شود و در ایام کرونا و ماندن مردم در خانه اقبال به سمت مطالعه کتاب افزایش یافته است.

او با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی که از ۲۴ آبان ماه آغاز می‌شود افزود: تجلیل از ناشران و چاپخانه‌داران، برگزاری پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، ثبت باشگاه‌های کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب، اهدای کتاب به دفاتر تسهیل‌گری مناطق کم‌برخوردار، اهدای کتاب به روستا‌های حاشیه اهواز از جمله برنامه‌های هفته کتاب در این استان است.

جمشیدی پویش نامه به نویسنده، رونمایی و نقد کتاب نویسندگان استان به صورت مجازی، برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی به صورت مجازی و بازدید اهالی فرهنگ و هنر از کتابخانه‌ها و کتابفروشی‌های استان را از دیگر برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب خوزستان برشمرد.

 بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» با رعایت اصول  بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.