سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه نخستین استان در برگزاری مجازی مسابقات

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه اولین برگزارکننده مسابقات مجازی در سطح کشور است.

نصراللهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بیان کرد: کرمانشاه پیشتاز برگزاری مسابقات مجازی بود که بعد از آن استان کردستان هم مسابقات را برگزار کرد و اکنون مسابقات لیگ کاتا نیز به صورت مجازی برگزارشده است.


او با بیان اینکه مسابقات لیگ کاتا در دو بخش بانوان و اقایان برگزار شد گفت: ورزشکاران با ارسال کلیپ ها به فدراسیون در این مسابقات شرکت کردند و داوری آن ها نیز به صورت مجازی انجام شد.


نصراللهی گفت: برگزاری مسابقات کاتا برای استان یک فرصت است چرا که میتوانیم فاصله بین این رشته و کمیته را کاهش دهیم.
او افزود: بیشتر زاگرس نشینان به شرکت در مسابقه کمیته علاقه مند هستند و در این فرصت می توان کاتای کاراته استان را ارتقا دهیم.

نصرالهی با اشاره به کاهش چشمگیر تعداد ورزشکاران بر اثر شیوع ویروس کرونا گفت: تعداد ورزشکاران اکنون به زیر ۸۰۰ نفر رسیده است در حالیکه پارسال  بیش از ۵ هزار ورزشکار بیمه شده داشتیم.

او با اشاره به اینکه ۵۰۰ مربی در بخش بانوان و اقایان داریم بیان کرد: مربیان کاراته بیشترین آسیب از ویروس کرونا دیدندچرا که اکنون چند ماه است که فعالیت ندارند و هیات نیز بودجه ای در اختیار ندارد که از آنان حمایت کند و نیازمند حمایت مسئولین از این قشر جامعه هستیم.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.