سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاوه رکورددار بارش ها در استان کرمانشاه

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: میانگین بارش‌های یک هفته اخیر استان که اولین بارندگی‌های پاییز امسال هم بود به ۲۴ میلی‌متر رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علی محمد زوراوند معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: بیشترین بارش یک هفته اخیر متعلق به پاوه با ۵۴.۲ میلی متر، روانسر با ۴۴.۳ و کرمانشاه ۴۰.۲ میلی متر بوده است.

او ادامه داد: شهرستان‌های اسلام آبادغرب، کنگاور، سرارود، سنقروکلیایی، جوانرود، صحنه، ثلاث باباجانی، کرندغرب، کوزران، ماهیدشت و گواور نیز در این مدت بیش از ۲۰ میلی متر بارندگی داشتند.

زوراوند، همچنین از سومار، حمیل، قصرشیرین و گیلانغرب به عنوان کم بارش‌ترین نقاط استان طی یک هفته اخیر یاد کرد که میانگین بارش آن‌ها کمتر از ۱۰ میلی متر بود.

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه میانگین بارش‌های امسال استان را ۲۵.۵ میلی متر ذکر کرد و گفت: این مقدار بارش در مقایسه با مدت مشابه سال زراعی قبل که ۵۴.۱ میلی متر بود ۵۷ درصد و نسبت به دوره بارشی بلندمدت ۶۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

او در پایان با اشاره به خروج سیستم بارشی از استان، گفت: از امشب شاهد سرد شدن ۲ تا سه درجه‌ای دمای شبانه خواهیم بود به گونه‌ای که دمای شبانه شهرستان‌های سنقروکلیایی و کنگاور به منفی ۲ درجه نیز خواهد رسید.

زوراوند در پایان گفت: از اواخر روز دوشنبه (۲۶ آبان) موج ناپایدار دیگری وارد جو استان می‌شود که بارش‌هایی غالبا به صورت پراکنده برای بسیاری از مناطق کرمانشاه به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.