سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پتانسیل وزنه‌برداری در کردستان مطلوب است

رئیس هیات وزنه برداری استان کردستان پتانسیل‌های وزنه برداری را در کردستان مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شاهو جوانمردی رئیس هیات وزنه برداری استان کردستان وزنه‌برداری بانوان در کردستان را موفقیت‌آمیز توصیف کرد و افزود: در چند سال اخیر بانوان در مسابقات وزنه‌برداری درخشیده‌اند و موفق به کسب رتبه نخست کشوری شدند.

او اظهار کرد: برخلاف آقایان که نتوانستند در بخش تیمی به پیشرفت و موفقیت قابل قبولی دست یابند، بانوان در چند سال اخیر در المپیاد استعداد‌های برتر کشور حائز کسب رتبه برتر کشوری شدند.

جوانمردی پیشرفت آقایان را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و گفت: وزنه‌برداری کارگران و دانشجویان در رده سنی بزرگسالان افتخار آفرین بودند و در این بخش توانستند ۲ عنوان کارگری قهرمانی در کشور کسب کنند.

او یادآور شد: در چند سال گذشته برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌های رشد و آموزش وزنه‌برداری در رده سنی نونهالان انجام شده است، امید است بتوانیم نسلی افتخارآفرین برای استان پرورش دهیم.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان کردستان خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته بانوان در زمینه استعدادیابی و حضور در المپیاد استعداد‌های برتر در ۲ سال متوالی قهرمان آور و مدال آور بودند.

او با اشاره به برنامه استعدادیابی آقایان در رده سنی نونهالان گفت: سال گذشته آقایان موفق به کسب ۲ مدال نقره و یک برنز شدند.

جوانمردی اظهار کرد: در چند سال گذشته وزنه‌برداری استان به حاشیه رانده شده و استقبال خوبی از آن نشده است و مشکلاتی گریبانگیر این رشته ورزشی شده است.

او پتانسیل‌های ورزشی در کردستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با برنامه‌ریزی و آموزش رده سنی پایه می‌توانیم برای آینده حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

جوانمردی قهرمان‌پروری در رشته وزنه‌برداری را زمان‌بر دانست و افزود: کردستان برای دستیابی به جایگاه واقعی نیازمند فعالیت مستمر و مداوم است.

او با اشاره به برگزاری اردو‌های مختلف در چند سال گذشته یادآورشد: سال گذشته حضور اولین داور المپیکی و اولین مدال‌های بین‌المللی در زمینه مربیگری و داوری به کردستان اختصاص داشت.

به گفته جوانمردی، ورزشکاران کردستان در مسابقات غرب آسیا در رده سنی جوانان ۶ مدال مختلف کسب کردند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.