سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته فوتسال برنامه‌ای برای جذب مربی جدید در تیم ملی ندارد

کمیته فوتسال تصمیمی برای اضافه کردن مربی جدید در تیم ملی نداشته و کادر فنی با همان نفرات قبلی به مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از آنکه محمد هاشم زاده مربی سابق تیم ملی فوتسال از کادر فنی تیم ملی جدا شد و به گیتی پسند اصفهان رفت، زمزمه‌هایی مبنی بر اضافه شدن دستیار جدید به کادر فنی شنیده می‌شد و قرار بود تیم ملی با مربی جدید به رقابت‌های قهرمانی آسیا برود. حال از کمیته فوتسال خبر رسیده که این کمیته فعلا برنامه‌ای برای جذب مربی جدید نداشته و قرار است کادر فنی با همان نفرات قبل که شامل محمد ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی فوتسال)، محمدرضا حیدریان (مربی تیم ملی فوتسال)، میشائیل پطروس (مربی دروازه بانان تیم ملی فوتسال) و جلیل دوران (مربی بدنساز تیم ملی فوتسال) است به مسابقات جام ملت‌های آسیا برود. همچنین اگر قرار باشد مربی جدیدی به کادر فنی تیم ملی اضافه شود به احتمال بسیار زیاد برای مسابقات جام جهانی خواهد بود.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام ملت‌های فوتسال از ۳ تا ۱۴ فروردین ماه با حضور ۱۶ تیم و به میزبانی کویت برگزار می‌شود و در پایان این رقابت‌ها ۵ تیم اول جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ که شهریور ماه در لیتوانی برگزار می‌شود را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.