سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان برای مقابله با گرانی تدبیری کارآمد و قاطع بیندیشند

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: گرانی‌های کاذب و غیرقابل توجیه زندگی مردم را دچار چالش و مشکلات بسیاری کرده است. در این باره باید مسئولان اجرایی و نظارتی، تدبیری کارآمد و قاطع بیندیشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود، یکی از مهمترین ارکان شخصیت انسان را مدیریت سخن عنوان و بیان کرد: تفکر کردن قبل از سخن (تعقل بیانی)،  پرهیز از گناه زبانی (تقوای کلامی)، سنجیده و پخته سخن گفتن (مهندسی بیانی)، مناسب شرایط زمانی و مکانی بودن سخن (بلاغت کلامی) و آداب سخن را مراعات کردن (اخلاق بیانی)، مواردی است که در این زمینه باید به آن توجه کرد.

او سپس با اشاره به اینکه تغییر ریاست جمهوری آمریکا در هیچ دوران موجب تغییر بنیادین مبانی و عملکرد هیات حاکمه این کشور نشده است، اعلام کرد: دموکرات و جمهوری خواه دو روی یک سکه جنایت و خیانت نظام سرمایه داری امریکا هستند. به زودی شاهد حمایت هر چه بیشتر آمریکا از رژیم اشغالگر قدس و ادامه تحریم‌ها بر ضد کشورمان خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بوشهر، همچنین تنها راه پیشرفت را توکل به خدا، اقتدا به هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، تلاش‌های دانش بنیان و جهادی داخلی و توجه به توانمندی‌های کشور به ویژه جوانان برشمرد.

صفایی بوشهری با گرامیداشت بیست و چهارم آبان روز کتاب و کتابخوانی، بیان کرد: فرهنگ کتابخوانی و هدیه و وقف کتاب و حمایت از تولید کتاب کار بزرگی است که موجب رشد دانش و فرهنگ جوامع خواهد شد. بسیار مناسب است در جامعه ارزشمند ایران به ویژه در شرایط کنونی به موضوع کتابخوانی به دو صورت حقیقی و الکترونیک توجه شود و همگان به گسترش فرهنگ کتابخوانی اهتمام ویژه داشته باشند.

او با تاکید بر توجه مسئولان به نیاز‌های مردم، بیان کرد: گرانی‌های کاذب و غیرقابل توجیه زندگی مردم را دچار چالش و مشکلات بسیاری کرده است. در این باره باید مسئولان اجرایی و نظارتی، تدبیری کارآمد و قاطع بیندیشند و  با متخلفان برخورد جدی و بازدارنده داشته باشند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.