سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های هفته کتاب از فردا در فضای مجازی برگزار می‌شود

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب از فردا با شعار دانایی؛ مانایی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اعلام کرد: این کانون همنشینی با یار مهربان را در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار "دانایی؛ مانایی" جشن می‌گیرد.

این دوره از هفته کتاب در بستر فضای مجازی و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان برگزار می‌شود.

بیست و هشتمین دوره هفته‌کتاب جمهوری اسلامی فرصتی مغتنم است تا در روز‌های همه‌گیری ویروس کرونا و در سایه اجرای فعالیت‌های حضوری و مجازی، به تقویت زیرساخت‌های فکری جامعه کمک کند.

در این حرکت هدفمند که در بازه زمانی ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه و با شعار "دانایی؛ مانایی" انجام می‌شود، تجلیل از اعضای فعال و کتابخوان، معرفی شاعران و صاحبان اندیشه و قلم و برگزاری نشست‌های کتابخوانی با عنوان "کتاب دوست‌داشتنی من"؛ ویژه کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد.

تحکیم پیوند‌های کانون، کودک و خانواده، از دیگر اولویت‌های این مجموعه فرهنگی هفته کتاب و کتا‌خوانی است که با معرفی و نقد کتاب، برای والدین و اولیای تربیتی همراه خواهد بود.

تعامل و همگرایی با دیگر دستگاه‌ها و مجموعه‌های فعال در این عرصه نیز همچون همیشه مدنظر قرار دارد و بر همین اساس، ضمن برپایی نمایشگاه کتاب در منطقه آزاد تجاری بندر انزلی، بستر‌های مناسب برای حضور کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این حرکت فرهنگی فراهم‌می‌شود.

ایجاد موج‌های مثبت فرهنگی در بستر فضای مجازی و نمایش دستاورد و توانمندی‌های مربیان و اعضا در این زمینه و همچنین، برگزاری نشست‌های برخط با شاعران و نویسندگان از دیگر برنامه‌های کانون در هفته کتاب و کتابخوانی است که با مرور فعالیت‌های گذشته و ترسیم افق برنامه‌های این مجموعه فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی همراه خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.