سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام راه‌های شمال استان کرمان باز است

معاون راهداری شمال استان کرمان با اشاره به تداوم بارش‌های امروز در مرکز استان کرمان، گفت: تمام جاده‌های شمال استان کرمان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

احسان عراقی زاده، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به بارندگی‌ها در شمال و شمال غربی استان کرمان گفت: امروز بارش‌های باران در مرکز استان کرمان نیز ادامه دارد؛ اما جاده‌های شمال استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد. 

او افزود: در حال حاضر در محور‌های شهداد (تونل سیرچ)، بافت (گردنه کفنوئیه)، سیرجان (گردنه خانه سرخ)، راور (گردنه خراسانی)، ماهان (خوراک ساز، سینه جوانان) شاهد بارش باران هستیم.

عراقی زاده بیان کرد: همچنین در محور‌های زرند، راور (دشتخاک)، باغین، رفسنجان، شهربابک، انار (امردوئیه)، شهربابک، هرات، شهربابک، انار (جوزم)، رفسنجان، سرچشمه، کرمان، چترود و بردسیر نیز بارندگی ها ادامه دارد.

او تصریح کرد: با توجه به شدت بارش‌ها طی این مدت، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان به مردم توصیه کرد: از نزدیکی به مسیل‌ها و نقاط عبور آب خودداری کنند.

او با اشاره به اینکه رانندگان باید سرعت مطمئنه در بارندگی های اول پاییز را حتما رعایت کنند؛ زیرا سطح جاده تا چند بارندگی لغزنده است، بیان کرد: پخش مواد لغزنده مثل نفت، روغن و مواد شوینده که در طول سال در جاده‌ها بوده است، در پی اولین بارندگی‌ها باعث سُر خوردن می‌شود. 

عراقی زاده بیان کرد: با توجه به شدت بارش‌ها، روسای ادارات راهداری شهرستان ها، نیرو‌ها و ماشین آلات در ادارات و راهدارخانه‌ها مستقر شده اند تا با اقدام به موقع، تامین ایمنی جاده‌ها صورت گیرد. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.