سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدویت‌های کرونایی استان برای یک هفته دیگر تمدید شد

بر اساس اعلام ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا محدودیت‌هایی کرونایی در استان یزد برای یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محدودیت‌های کرونایی اصناف به مدت یک هفته تمدید شد این محدودیت ها به شرح ذیل است:

همه صنوف و مشاغل و رسته‌های شغلی به جز صنف نانوایان، لبنیات و سوپرمارکت از روز شنبه مورخ ۹۹/۸/۲۴ لغایت جمعه ۹۹/۸/۳۰ به مدت یک هفته فقط مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه (۳/۵عصر) هستند و اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی موظف به نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در طول روز و تعطیلی مطلق پس از این ساعت هستند.

کلیه پاساژ‌ها، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر مجاز به فعالیت خواهند بود و پس از آن باید کاملاً تعطیل باشند.

کلیه رستوران‌ها، فست فودها، اغذیه فروشان و کافی شاپ‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، فقط بصورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند و در شب به شرط بسته بودن درب و بدون مراجعه حضوری، صرفا امکان پذیرش سفارشات تلفنی و ارسال با پیک و تحویل درب منزل خواهند داشت.

واحد‌های صنفی نانوایی و لبنیات و سوپرمارکت مجاز به فعالیت تا ساعت ۲۲ می‌باشند و مسئولیت نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به عهده اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مربوطه خواهد بود.

آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، کلیه سالن‌های ورزشی، باشگاه‌های بدنسازی و گیم نت ها، تالار‌ها و باغ تالار‌ها بطور کامل تعطیل هستند.

در صورت بی اعتنایی و عدم رعایت واحد‌های صنفی مشمول تعطیلی، و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، واحد صنفی متخلف در مرحله اول سه روز، در مرحله دوم یک هفته با نصب بنر و در مرحله سوم ۲۰ روز با نصب بنر از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمپ می شود.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.