سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی ۹۹ درصدی به شهرستان‌های قروه و دهگلان

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در حال حاضر شهرستان‌های قروه و دهگلان با بیش از ۹۹ درصد گازرسانی، جزو مناطق سبز هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۹۴ درصد روستا‌های شهرستان بانه و ۹۳ درصد روستا‌های دیواندره و سروآباد از گاز طبیعی بهره‌مند هستند که تا پایان امسال به ۹۵ درصد خواهد رسید.

او با بیان اینکه به شهرستان‌هایی که ۹۵ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار آن به شبکه سراسری گاز متصل شده باشد، منطقه سبز گفته می‌شود، افزود: در حال حاضر شهرستان‌های کامیاران با بیش از ۹۵ درصد گازرسانی و قروه و دهگلان با بیش از ۹۹ درصد، جز مناطق سبز در این استان هستند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه تاکنون به یک هزار و ۳۳۸ روستای استان گازرسانی شده است، اضافه کرد: از یک هزار و ۶۸۹ روستای کردستان، یک هزار و ۵۵۸ روستا قابلیت گازرسانی را دارند.

فعله‌گری یادآور شد: اکنون ۵۴۷ هزار و ۹۵۷ مشترک در استان از خدمات شرکت گاز بهره‌مند هستند که ۴۰۴ هزار و ۲۰۱ مشترک آن شهری و ۱۴۳ هزار و ۷۵۶ مشترک نیز روستایی است.

استان کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد بوده و در جمعیت روستایی ۹۳ درصد است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: گاز رسانی ، گاز طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.