سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۳۰۰ واحد متخلف بهداشتی همدان به مراجع قضایی

۳۲۰ مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان گفت: ۳۲۰ واحد متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،رفعتی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه ۳۲۰ واحد خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در این استان به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی اخطاریه دریافت کرده و به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: این واحد‌ها شامل ۹۲ کارگاه و صنایع کوچک، ۹۰ سوپرمارکت و خواربارفروشی، ۶۰ نانوایی، ۱۹ رستوران، ۱۳ مطب، ۹ فروشگاه زنجیره ای، هشت آرامستان، داروخانه، ادارات و سازمان‌ها، بانک، مرکز شماره گذاری و معاینه فنی، مهد کودک، دفاتر پیشخوان، پایانه مسافربری و جایگاه سوخت است.

او اظهار داشت: همچنین ۲۹ واحد متخلف به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی در یک هفته گذشته پلمب شدند که شامل ۱۵ سوپرمارکت و خواربارفروشی، ۶ نانوایی، سه رستوران، داروخانه، جایگاه سوخت و مطب است.

این مسئول افزود: ۳۵ هزار و ۴۱۲ مرکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و تهیه، توزیع و طبخ موادغذایی در این استان موجود است که در یک هفته گذشته چهار هزار و ۲۱۶ بازرسی از این واحد‌ها صورت گرفته است.

رفعتی ابراز داشت: سه هزار و ۷۹۰ واحد معادل ۹۰ درصد بهداشت فردی را رعایت کردند همچنین در سه هزار و ۵۸۶ واحد معادل ۸۵ درصد خدمت دهندگان از ماسک استفاده کرده بودند.

او ادامه داد: همچنین در سه هزار و ۲۰۳ واحد بازرسی شده معادل ۷۶ درصد خدمت گیرندگان و مراجعه کنندگان به واحد‌های تولیدی از ماسک استفاده کرده بودند و در مجموع ۷۷ درصد به  شیوه نامه های بهداشتی فاصله گذاری فیزیکی توجه داشتند.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.