سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصناف ملایر در اجرای مصوبه ستاد کرونا خوش درخشیدند

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایرگفت: ۹۹ درصد اصناف ملایر در اجرای مصوبه ستاد کرونا همکاری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایربیان کرد: از ۲۰ آبان که مصوبه ممنوعیت فعالیت واحد‌های صنفی پس از ساعت ۱۸ عصر به استثنای داروخانه‌ها و صنوف مرتبط با تامین مایحتاج مردم اجرایی شد، تاکنون ۹۹ درصد از اصناف و کسبه این شهرستان همراهی لازم را در این زمینه داشتند.
اوافزود: اصناف، کسبه و بازاریان ملایر از زمان اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا، همراهی بی‌نظیری با اجرای این مصوبه داشتند و این همکاری آن‌ها ستودنی است.

این مسئول اظهار داشت: در سه روز گذشته فقط ۲ واحد متخلف در این زمینه پلمب شد و حتی یک واحد صنفی که بخواهد مقابل این مصوبه مقاومت کند و واحد خود را تعطیل نکند، وجود نداشت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر افزود: بی‌تردید بدون همراهی اصناف، کسبه، بازاریان و شهروندان ملایری توفیق ما در مهار ویروس کرونا و گذر از پیک خطرناک این بیماری میسر نخواهد شد و همچنان به همراهی مردم نیاز داریم.

فارسی با اشاره به تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه گفت: از زمان اعلام تعطیلی این واحدها، چند مورد تخلف مشاهده شد که به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا و فعالیت به صورت زیرزمینی چند آرایشگاه زنانه در ملایر پلمب شد.

او گفت: ضروری است واحد‌های مرتبط با مراسم‌های عروسی به برگزارکنندگان عروسی خدمات ندهند تا از این شرایط عبور کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: با برگزاری هرگونه مراسم عروسی، عزا و تجمع برخورد قانونی می‌شود.

وی اعمال محدودیت‌های جدید را در خصوص حفظ سلامت مردم و کاهش ورودی بیمارستان‌ها دانست و افزود: هم اکنون ملایر در وضعیت قرمز است و کادر درمان شرایط سخت و دشواری را سپری می‌کنند.

فارسی ادامه داد: نظارت و بازرسی‌ها توسط ۱۶ تیم متشکل از روسای بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان، روحانیان و حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، سازمان‌های مردم نهاد، هیات اندیشه‌ورزان جوان، خبرنگاران و اعضای ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان همچنان تداوم دارد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.