سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیمه آذر، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: شرکت کنندگان در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۱۵ آذر فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، کشاورز مسئول بسیج رسانه استان گفت: علاقمندان به شرکت در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند آثاری را که در فاصله زمانی آذر ۹۸ تا ۱۵ آذر ۹۹ در یکی از رسانه‌های کشوری و استانی منتشر کرده اند تا پانزدهم آذر از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا به سازمان بسیج رسانه استان واقع در شهرک کوثر قزوین ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه استان افزود: هر متقاضی حداکثر می‌تواند با ۶ اثر در قالب‌های فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافیک و موشن گرافیک در این جشنواره شرکت کند.

او اضافه کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محور‌های مختلفی شامل جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مؤمنانه، چهل‌سالگی دفاع مقدس، دست آوررد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید آفرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری، نقش مشارکت‌های عمومی در ارتقاء امنیت اجتماعی، فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی برگزار می‌شود.

به گفته کشاورز، برگزیدگان این جشنواره ۲۱ دی ماه همزمان با روز بسیج رسانه معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.