سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش آمار ابتلا به کرونا در امیدیه با رعایت اصول بهداشتی

مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه گفت: کاهش آمار ابتلا به کرونا در این شهرستان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف میسر می‌شود.

مهدی آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا را منوط به رعایت اصول بهداشتی دانست و گفت: بازدید به منظور بررسی وضعیت رعایت بهداشت از سوی اصناف غیرضرور و ارائه تذکر‌های لازم به آن‌ها با حضور نمایندگان فرمانداری، اصناف و اماکن نیروی انتظامی انجام شد.

او با بیان اینکه در این بازدید که به دستور ستاد کرونا شهرستان و با هدف نظارت بر روند اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های جدید نسبت به تعطیلی اصناف غیرضروری صورت گرفت، افزود: تذکرات لازم برای تعطیلی صنوف غیرضرور تا پایان ساعت ۱۸ هر روز و به مدت یک هفته تا ۲۶ آبان ماه ارائه شد.

آبدیده بیان کرد: به اصناف ضروری مانند سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها و نانوایی‌ها نسبت به رعایت قوانین بهداشتی شامل؛ استفاده از ماسک، شست و شوی مکرر دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی تاکید و از همه اصناف در سطح شهرستان امیدیه خواسته شد با رعایت قوانین بهداشتی و محدودیت‌های تعیین شده همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.