سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان شرقی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان افزایش یافته و با متخلفان، طبق قانون و مقررات برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با همراهی و مشارکت هرچه بیشتر مردم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد‌های ملی و استانی، امیدوار به کاهش تعداد مبتلایان و جان‌باختگان این بیماری هستیم.

او با اشاره به محدودیت‌های جدید کرونایی در مرکز استان و پنج شهر اهر، سراب، مراغه، میانه و مرندافزود: علاوه بر محدودیت‌های جدید، محدودیت‌های پیشین ستاد کرونا نیز همچنان پابرجاست.

او همچنین خواستار تشدید نظارت بر اجرای مصوبات ستاد کرونا در تبریز شد و ادامه داد: انتظار داریم سازمان صمت، اتحادیه‌های مربوطه و سایر دستگاه‌های ذیربط، نظارت‌های خود را افزایش داده و با متخلفانی که به تذکرات ماموران، توجه نمی‌کنند طبق ضوابط و قوانین برخورد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت:صدا و سیما و رسانه‌ها نیز نقش موثری در کاهش آمار ابتلا به بیماری کرونا دارند که انتظار داریم فعالیت‌های اقناعی خود را افزایش داده و عملکرد موثر نهاد‌های مختلف را در کنار بیان نقاط ضعف، بیان کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.