سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش در جشنواره ملی رود چهل ساله

گروه سرود آوای باران چهارمحال و بختیاری برگزیده بخش بازخوانی جشنواره ملی رود چهل ساله شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امیر بنی طالبی مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره «رود چهل ساله» با هدف شناسایی و حمایت گروه‌های سرود برجسته کشور از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری کشور برگزار شد.

او افزود: این جشنواره در دو بخش تولیدی و بازخوانی برگزار شده است که گروه سرود آوای باران از چهارمحال و بختیاری در بخش بازخوانی این جشنواره رتبه برگزیده را از آن خود کرده است.

بنی طالبی اظهار داشت: گروه سرود آوای باران  در این جشنواره به سرپرستی زهرا شفیعی سرتشنیزی با بازخوانی یکی از آثار آلبوم سرود «ما غروب نمی‌کنیم» توانست رتبه نخست این جشنواره را کسب کند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: گروه سرود آوای باران از گروه‌های سرود فعال در استان است که تاکنون توانسته در چندین جشنواره ملی جوایز نخست را از آن خود کند.

بنی طالبی ادامه داد: این گروه سرود با حوزه هنری استان همکاری داشته و در آینده نزدیک آلبوم سرودی از تولیدات آن‌ها توسط حوزه هنری استان منتشر خواهد شد.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری گفت: داوری آثار این جشنواره را بهنام صبوحی، اشکان کمانگری، سروش بخشش و میلاد عرفان‌پور بر عهده داشتند.

او افزود: گروه سرود آوای باران از گروه‌های جوان و موفق سرود استان است که تاکنون آثار زیادی را تولید کرده و در جشنواره‌های مختلف هنری خوش درخشیده است.

بنی طالبی بیان کرد: مقام نخست در جشنواره ها‌ی «آوا‌ها و نوا‌های ایثار» و «پلیس تراز انقلاب» از افتخارات دیگر این گروه سرود است و اثر تولیدی این گروه سرود با عنوان «رنگین کمان» (اتحاد اقوام، خلیج همیشه فارس، میهن سرفراز) ز سوی دفتر موسیقی و سرود صداوسیمای جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.