سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری ۱۰۰ هکتار شهرک گلخانه‌ای در آذربایجان شرقی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور گفت:تاکنون بیش از یکصد هکتار از اراضی شهرک‌های گلخانه‌ای آذربایجان شرقی به سرمایه گذاران واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،منصوری مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور در حاشیه جلسه بررسی احداث شهرک دامپروری در بناب گفت: در آذربایجان شرقی ۹ باب شهرک گلخانه‌ای به مساحت حدود ۴۵۰ هکتار وجود دارد که نزدیک به ۶۰ هکتار از آن در مرحله ساخت و یا مراحل پایانی احداث است.

او گفت:  بهره‌برداری از این طرح‌ها در چند ماه آینده می تواند  نقش بسزایی در افزایش تولید محصولات گلخانه‌ای، ایجاد اشتغال و بهره بهرداری بهینه از منابع آب و خاک که یکی از محدودیت‌های این منطقه است داشته باشد.

منصوری گفت: در استان آذربایجان شرقی ۳ شهرک دامپروری به مساحت ۳۲۰ هکتار وجود دارد که از این میزان ۱۱۳ هکتار واگذار شده که همه آن‌ها در مرحله پایانی ساخت و بهره برداری است.

حجت الاسلام باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی  گفت: با ایجاد شهرک دامپروری در شهرستان بناب علاوه بر ساماندهی وضعیت موجود صنعت دامپروری، شاهد ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای دامپروران و افزایش تولیدات دامی در شهرستان خواهیم بود.

شهرک دامپروری شهرستان بناب در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در ۱۵ ماه آینده در روستای حاجی مصیب ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.