سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۴ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۱۲ و ۲۴ دقیقه خودروی نیسان وانت در منطقه پردیس به علت پارگی شیلنگ بنزین دچار حریق شد و نیرو‌های عملیاتی سازمان شعله‌های حریق را به وسیله تجهیزات خاموش کننده مهار کردند.

او با اشاره به آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه سپیدار ساعت ۱۶ و ۵۷ دقیقه افزود: حریق به علت اتصال برق هود آشپزخانه رخ داد و زبانه‌های حریق به سرعت در حال پیشروی بود که با حضور به موقع آتش نشان حریق مهار و از گسترش آتش جلوگیری شد.

قنبری با اشاره به اتصال برق از سیم کشی نورافکن‌ها در مسجد شهرک دانشگاه در ساعت ۱۸ و ۵۱ دقیقه بیان داشت: آتش نشانان با قطع برق و ایمن سازی محل از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند، همچنین مهار آتش سوزی نیزار‌ها در جاده ساحلی غربی روبروی بیمارستان مهر ساعت ۲۰ و ۵۲ دقیقه با تلاش آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: ماموران آتش نشانی با عملیات مهار آتش دود غلیظی که مانع وضوح دید خودرو‌های عبوری شده بود را برطرف کردند، ضمن اینکه آتش سوزی ترانس برق در خیابان ۱۱ پاداد ساعت ۲۲ و ۵۱ دقیقه، کنتور برق مسکونی در مناطق گلستان خیابان اردیبهشت ساعت ۱۵ و ۴۴ دقیقه و باهنر در ساعت ۲۳ و ۳۶ دقیقه مهار شد.

او مهار آتش سوزی در کیانشهر راس ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه، خیابان ۳۵ سپیدار در ساعت ۲۳ و ۶ دقیقه، کوی رسالت خیابان ۴ ساعت ۲۳ و ۱۱ دقیقه و حریق ترانس برق در منطقه کیانپارس خیابان پهلوان شرقی ساعت ۲۲ و ۴۹ دقیقه، حریق کابل برق در سی متری خیابان محمدیان ساعت ۲۱ و ۵۰ و فاز ۲ پاداد خیابان ۵۱ وصال ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه را از دیگر عملیات‌های اطفای خریق عنوان کرد.

او تصریح کرد: آتش نشان یک کودک را که به علت خرابی قفل درب اتاق خواب در منزل مسکونی منطقه آسیاباد خیابان ۱۱ محبوس شده بود با باز کردن درب اتاق به وسیله ابزار تخصصی نجات و به والدین تحویل دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.