سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار کازرون:

بازگشایی و تعریض بلوار شهید قاسم سلیمانی کازرون ضروری است

شهردار کازرون بر ضرورت بازگشایی و تعریض بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی در کازرون تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدامین مهرورز شهردار کازرون در دیدار با فرمانده آمادگاه شهید چمران، اظهار کرد: ساخت پارک حاشیه‌ای و همچنین امنیت تردد خودرو‌ها از ضروریات طرح بازگشایی و تعریض بلوار شهید قاسم سلیمانی است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه این مسیر یکی از پرتردترین مسیر‌های شهر کازرون و یکی از معابر مسافران شهر‌ها و استان‌های دیگر است، بازگشایی این مسیر می‌تواند جلوه زیبایی به این قسمت از شهر بدهد.

محمدامین مهرورز در ادامه خواستار عقب نشینی آمادگاه و برداشتن سیم خاردار مشرف به بلوار شد و افزود: با توجه به اینکه این قسمت جزو محدوده شهر است و بر اساس طرح تفصیلی، شهرداری ارائه خدمات و بازگشایی و بهسازی این مسیر را جزو وظیفه قانونی خود می‌داند، انجام این کار ضروری است.

او همچنین نیروی‌های انقلابی سپاه را از جنس مردم توصیف کرد و افزود: نیرو‌های سپاه همیشه و در عرصه‌های مختلف از جمله در بحران‌هایی مثل سیل و زلزله و مهم‌تر از همه دفاع از انقلاب و امنیت کشور، در کنار مردم بوده و هستند.

شهردار کازرون نسبت به همکاری آمادگاه شهید چمران با شهرداری جهت بازگشایی و تعریض بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز امیدواری کرد و گفت: با این کار خدمتی بزرگ و ماندگار به مردم کازرون انجام می‌شود و مطمئن هستم خواسته شما غیر از این نیست.

سرهنگ حبیب زاده فرمانده آمادگاه شهید چمران نیز در این دیدار اظهار کرد: ما هم با احترام به خواسته مردم از این طرح استقبال می‌کنیم و در این خصوص هر کاری از دست ما برآید انجام خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه برای عقب نشینی این مسیر لازم است از مقامات بالا تعیین تکلیف کنیم، گفت: با توجه به سلسله مراتبی که در نیرو‌های مسلح وجود دارد، لازم است جلسات و مکاتباتی با تهران صورت گیرد و تلاش خود را جهت برداشتن موانع از سر راه این طرح و تسهیل در عبور و مرور مردم انجام خواهم داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.