سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ کنجوریان خبر داد؛

اختلاف حساب به وسیله سرقت از یک کارگاه در مسعودیه تهران

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از کشف سرقتی در کارگاهی در محله مسعودیه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با اشاره به کشف سرقت کارگاهی در محله مسعودیه اظهار کرد: بیستم مرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از یک کارگاه تولیدی در کلانتری ۱۵۷ مسعودیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

او افزود: شاکی اظهار داشت، هجدهم مرداد ماه کارگاه خود را ترک و روز بعد از طریق همسایگان متوجه شدم درب کارگاه باز شده است و پس از مراجعه به محل متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به محل کارگاه مقادیری اموال کارگاه شامل مواد ریسندگی و ... به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون تومان سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل و اماکن برای انجام تحقیقات پلیسی به نشانی محل سرقت مراجعه و به دست آورند سرقت توسط فردی آشنا به محل انجام شده و سارق به محل سرقت رفت و آمد داشته است.

این مقام انتظامی گفت: حین تحقیقات پلیسی، شاکی مجدداً به کارآگاهان مراجعه و اظهار داشت، سارق با وی تماس گرفته است و عنوان کرده بخشی از اموال را در محلی امن در همان حوالی کارگاه قرار داده است، با مراجعه به محل بخشی از اموال شاکی شناسایی و کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات پلیسی موفق شدند مالک سیم کارت را شناسایی کنند، گفت: با دستگیری مالک سیم کارت وی اظهار کرد، صاحبکارش بنام مسلم از وی درخواست کرده که از باجه تلفن با شاکی تماس و محل نگهداری اموال را به وی اطلاع دهم و او نیز بدلیل عدم اطلاع از موضوع سرقت با شماره تلفن همراه خود با شاکی تماس گرفته است.

کنجوریان افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان موفق شدند با هماهنگی قضائی مسلم را دستگیر کنند و متهم در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی به علت اختلاف حساب معترف و اظهار داشت که پیشتر با شاکی فعالیت مشترک داشته است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعلام رضایت شاکی پرونده و تحویل مابقی اموال، برابر دستور مقام قضائی متهم آزاد و پرونده تحویل شعبه سوم دادیاری دادسرای ناحیه ۱۵ تهران شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، کلاهبرداری ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.