سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی مقتدرانه فرازبام خائیز دهدشت

تیم فراز بام خائیز دهدشت در رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان کشور تیم هوانیروز اصفهان را شکست داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فراز بام خائیز دهدشت در چهارمین دیدار مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور در ورزشگاه شهید سپهبد سلیمانی تهران به دیدار هوانیروز اصفهان رفت.

فرازبام خائیز دهدشت در این دیدار با قدرت هر چه تمام‌تر ظاهر شد و با نتیجه‌ای غیرقابل پیش بینی و مقتدرانه از سد حریف اصفهانی خود گذشت.
 
این دیدار اوایل پایاپای در حال انجام بود، اما فرازبامی‌ها با انگیزه و تلاش بیشتری روند اختلاف پلکانی خود را در نیمه اول با نتیجه بسیار جالب ۲۰ بر ۷ به پایان رساند.

نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد با سرمربیگری مجید پارسایی نیمه دوم را با نوجوانان و تیم دوم شروع و در ادامه روند رو به رشد خود، در پایان با نتیجه دیدار را ۳۹ - ۲۰ بر حریف اصفهانی خود فائق آمدند.
 
فرازبام خائیز دهدشت از چهار دیدار انجام شده خود دو برد و دو باخت و ۴ امتیاز تا به اینجای کار در کارنامه خود دارد و با نگاه به سایر دیدار‌های امروز گروه خود، به بازی‌های آینده هر چه بیشتر امیدوار می‌شود.

خائیزی‌ها در تاریخ ۲۳ آبان راس ساعت ۱۶ و در دیداری بسیار حساس با دیگر نماینده اصفهانی هم گروهی خود، به مصاف فولاد مبارکه سپاهان می‌روند.
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.