سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاظمی مطرح کرد؛

آخرین اخبار از مشارکت مردمی در پازل همدلی/ آماده سازی ۴۸ هزار کوله پشتی برای کودکان بهزیستی

رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور درباره آخرین اخبار از پویش پازل همدلی، توضیحاتی داد.

مهدی کاظمی خالدی رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پویش پازل همدلی، اظهار کرد: از زمان آغاز پویش پازل همدلی تا به این لحظه ۴۸۰ هزار قطعه پازل به فروش رفته و کمتر از ۱۲۰ هزار قطعه باقی مانده است.

رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه حدود ۱۰ هزار کوله‌پشتی از ۶۰ هزار کوله پشتی که باید برای کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی تهیه می‌شد، آماده شده است، گفت: این کوله‌ها در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، گیلان و مازندران به دست دانش آموزان محروم تحت پوشش سازمان بهزیستی رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه ۴۸ هزار کوله دیگر در حال آماده شدن است، افزود: ۲۵ هزار قطعه در استان تهران به فروش رسیده است که ۲ هزار و ۵۰۰ کوله باید برای کودکان مناطق محروم استان تهران تهیه شود.

کاظمی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم، خیرین نیز در این پویش همکاری داشتند و یکی از خیرین در استان خراسان رضوی حدود ۸ هزار کوله پشتی را برای استان‌های شرقی کشور اهدا کرد.

رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: بیشترین مشارکت مردم در استان خراسان رضوی با ۷۱ هزار قطعه، در استان البرز با ۳۴ هزار قطعه، در استان سیستان و بلوچستان با ۳۱ هزار قطعه و در استان خوزستان با ۳۰ هزار قطعه بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.