سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور سند تک برگی برای ۷۵ هزار هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی استان همدان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: تاکنون سند تک برگی برای ۷۵ هزار هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی استان صادر شده است.

اسفندیار خزائی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  تاکنون ۷۵ هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی استان همدان سند دار شده اند که تنها ۶۸ هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی استان امسال سند تک برگی برایشان صادر شده است.

او با بیان اینکه امسال هدفگذاری برای صدور سند تک برگی ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان انجام شده است افزود: تهیه سند تک برگی اراضی ملی استان همدان و قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان انجام می‌شود.

مدیر کل منایع طبیعی و آبخیزداری استان همدان ادامه داد: با تعیین تکلیف و انجام کاداستر با همان حدنگاری، حد و مرز اراضی ملی و مستثنیات مردم مشخص و جلو بسیاری از تخریب و تصرفات منابع طبیعی گرفته می‌شود.

خزائی با بیان اینکه در استان همدان ۹۰۵هزار اراضی ملی و ۸۲۲ هزار هکتار مرتع داریم گفت: تهیه نقشه کاداستر از زمین خواری، بهره برداری غیر قانونی از اراضی ملی و دولتی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.