سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل اکیپ‌های راهداری جهت انجام عملیات زمستانی در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آمادگی کامل اکیپ‌های راهداری جهت انجام عملیات زمستانی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آمادگی کامل اکیپ‌های راهداری جهت انجام عملیات زمستانی خبر داد و گفت: با حضور فعال اکیپ‌های راهداری و مدیریت صحنه توسط نیرو‌های سخت کوش پلیس راه شاهد افزایش ایمنی جاده‌ها خواهیم بود.

او از افتتاح ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار تا پایان امسال خبر داد و افزود: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع با زیربنای ۶۰۰ مترمربع احداث شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل ارتقای محور‌های مواصلاتی را از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و تصریح کرد: برای تکمیل و بهره برداری این پاسگاه ۴ میلیارد تومان اعتبار ملی هزینه شده است.

وثوقی تصریح کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار بصورت پیش ساخته با معماری ایرانی و انتظامی احداث خود را سپری شده است.

او بر تعامل و همکاری همه جانبه بین راهداری و پلیس راه باهدف خدمت رسانی هرچه شایسته‌تر به مردم عزیز تاکید کرد و افزود: با افتتاح ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی - بیله سوار شاهد ارتقای ایمنی در این محور باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل توزیع ۹ هزارو ۶۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان دربین موتورسواران و هزارعدد کپسول آتش نشانی دربین رانندگان وانت بار استان را یادآور شد و گفت: ۲۴۳ همایش آموزشی ارتقای ایمنی کاربران آسیب پذیر جاده‌ای با هدف بیان ضرورت‌های تردد در جاده ها، رفتار‌های صحیح ترافیکی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برگزار شده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل نیز با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی راهداران در محور‌های مواصلاتی و ارتقای ایمنی جاده‌ها بر رفع مسائل و مشکلات پاسگاه‌های پلیس راه تاکید کرد.

سرهنگ سیدمحمد صفوی افزود: نیرو‌های سخت کوش پلیس راه در کنار راهداران در فصول مختلف سال به مردم عزیز خدمت می‌کنند.

او رعایت قوانین رانندگی، استفاده از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و پرهیز از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز را در کاهش تصادفات مهم دانست و گفت: اعمال محدویت‌ها و باز و بسته کردن مسیر‌ها با هماهنگی کامل بین پلیس راه و راهداری انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل خواستار احداث پاسگاه پلیس راه مشکین شهر اهر شد و افزود: بررسی و کنترل ناوگان‌های عمومی و شرکت‌های مسافربری از طریق تشکیل گشت‌های تلفیقی می‌تواند نقش موثری در ارتقای ایمنی عبور مرور ناوگان‌های کالا و مسافر داشته باشد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.