سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید برخورد با تور‌های گردشگری غیر مجاز در زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان از تشدید برخورد با افراد متخلف در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال نظارت بر فعالیت گروه های گردشگری به طور مستمر در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان  بر تشدید برخورد با افراد متخلف در حوزه برگزاری تور‌های گردشگری تأکید کرد و گفت: در این راستا با نصب بنر و پلاکارد در نقاط پر تردد، مراکز شهر‌ها و روستاها، از عواقب سفر با تور‌های غیرمجاز به مردم اطلاع رسانی شده است.

او افزود: از ابتدای امسال نظارت گشت‌های تلفیقی بر فعالیت گروه‌های گردشگری، مراکز اقامتی و پذیرایی به صورت مستمر در حال اجرا است.

ارجمند گفت: با توجه به تذکرات مکرر در خصوص عدم امکان تبلیغ و فروش تور توسط راهنمایان گردشگری استان زنجان بدون درج نام دفاتر خدمات مسافرتی، هرگونه فعالیت تورگردانی بدون مجوز در دفاتر توسط راهنمایان نیز تخلف بوده و در صورت مشاهده ضمن معرفی فرد خاطی به مراجع قضایی، جهت ابطال کارت راهنما نیز اقدام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان ادامه داد:با توجه به اینکه میراث‌فرهنگی استان زنجان متولی اصلی صدور مجوز برگزاری تور‌های گردشگری است، لذا سایر دستگاه‌ها از صدور هرگونه مجوز در این راستا خودداری کنند.

او گفت:در این راستا طی جلسات برگزار شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراجع قضایی و انتطامی استان زنجان نیز با اهتمام و جدیت ویژه‌ای وارد عمل شده‌اند.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.