سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی دولت از استاندار قم قدردانی کرد

ربیعی از استاندار قم به دلیل عملکرد مناسب استانداری در هفته دولت قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از استانداری قم،  نامه علی ربیعی ، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت برای قدردانی از عملکرد بهرام سرمست، استاندار قم در هفته دولت به این شرح است: پیرو اهداف، سیاست‌ها و ملاحظات رسانه‌ای یک ساله دولت که در مرداد ماه به دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ گردیده و گزارش آن استانداری به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ارسال شده است، استانداری قم از نظر تعداد حضور مدیران در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به منظور تشریح دستاورد‌های دولت و برنامه‌های آتی، جزء فعال‌ترین دستگاه‌ها ارزیابی شده که لازم است از جنابعالی، مدیران و روابط عمومی آن استانداری تشکر و قدردانی نمایم.

در ادامه این نامه آمده است: امید است در مدت زمان باقیمانده تا پایان دوره فعالیت دولت، دیگر اهداف و سیاست‌های تدوین شده در پیوست رسانه‌ای مذکور نیز مورد توجه قرار گرفته و شاهد تقویت امید و اعتماد عمومی در جامعه باشیم.

هم زمان با هفته دولت امسال، ۲۱۱ پروژه با اعتبارپنج هزار و ۳۷۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای یک هزار و ۴۷۴ تًن افتتاح شد. این پروژه‌ها در بخش‌های زیربنایی، زیست‌محیطی، آموزش عالی، صنعتی، شهرداری‌ها، بهداشت و درمان و گردشگری بوده است. بهره‌برداری از پروژه چهار خطه کردن سلفچگان و ساوه و همچنین پروژه‌های گازرسانی به بخش‌های استان به‌ویژه دهستان قاهان دو پروژه شاخص هفته دولت این استان بود.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.