سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرواز‌های هواپیمایی معراج افزایش می‌یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌و بلوچستان گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته تعداد پرواز‌های هواپیمایی معراج به استان از ابتدای آذر به حداقل ۵ روز در هفته افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌و بلوچستان در نشست با مدیر عامل هواپیمایی معراج و مدیر کل فرودگاه‌های استان اظهارداشت: با توجه به فاصله این استان از مرکز کشور، وجود پرواز‌های مستمر لازم و ضروری است.

او بیان کرد: با افزایش تعداد پرواز‌ها در سیستان و بلوچستان، بخش‌های مختلف از جمله گردشگری و تجارت تقویت و در نتیجه زمینه‌های توسعه استان فراهم می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌و بلوچستان تصریح‌کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف استان از جمله مقاصد گردشگری و هم مرزی با کشور‌های پاکستان و افغانستان که منجر به تردد تجار، زائران و گردشگران بین این کشور‌ها می‌شود، شرکت‌های هواپیمایی مختلفی خواستار فعالیت در این استان هستند.

او افزود: با توجه به بعد مسافت استان و صرفه‌جویی در زمان و هزینه، از ۲ماه گذشته ایرلاین معراج پرواز‌هایی در سه روز هفته، ورود ساعت ٢٢ به زاهدان و خروج به سمت تهران ساعت ٦ صبح روز بعد برقرار شده است که به دلیل مناسب بودن ساعات مذکور برای پیگیری حضور در تهران ب

و انجام امور و برگشت به این استان، استقبال زیادی از آن شده است.

زنگنه ادامه داد: به همین سبب با مذاکره و بررسی شرایط افزایش تعداد این پرواز‌ها به ٥ روز در هفته، توافق لازم در این خصوص حاصل شد که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از اول آذر اجرایی خواهد شد.

او تصریح  کرد: با فراهم شدن شرایط به دنبال راه‌اندازی خطوط هوایی استان به سایر کشور‌ها هستیم. شرایط باید به گونه‌ای ایجاد شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد سفر از طریق خطوط هوایی استان به کشور‌های همسایه باشیم و در این راستا شرکت هواپیمایی معراج می‌تواند، نقش ایفا کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.