سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

اسکلت بیمارستان نجف زاده تا نیمه اول سال آینده تمام می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه اسکلت بیمارستان ۵۰۰تخت خوابی نجف زاده پیش ساخته است و تا هفته دولت سال۱۴۰۰ عملیات اسکلت بندی تمام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه بیمارستان نجف زاده و استادیوم علی دایی که با حضور معاون وزیر راه انجام شد گفت:بیمارستان نجف زاده با سطح اشغال بیش از ۱۶هزار متر در سفر رییس جمهور به استان اردبیل از ۲۵۰ تخت خوابی به ۵۰۰ تخت خوابی تغییر یافت.

او با بیان اینکه این پروژه مشکل اعتبار نخواهد داشت افزود: ۱۵۰میلیارد تومان از محل سفر رییس جمهوری و ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به عنوان سازمان مجری به این پروژه بزرگ در نظر گرفته شده که تا کنون ۵۰ میلیارد تومان تامین به زودی تخصیص می بابد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تا پایان سال این اعتبار به ۱۰۰میلیارد تومان می رسد گفت:تا تابستان سال آینده ۱۵۰ میلیارد تومان تضمین شده و ۱۰۰درصد جذب می شود که با تعیین مشاور و اتمام مطالعه طرح، عملیات خاکبرداری به اتمام رسیده و تا پایان سال عملیات اجرایی فنداسیون نیز تکمیل می شود.

بهنام جو با اشاره به اینکه حداقل ۲۵۰۰متر زیر بنا در این پروژه افزایش یافته است افزود: که عملیات خاکبرداری، آزمایش مکانیک خاک و تجهیز کارگاه در یک برنامه زمان بندی انجام شده و بصورت اسکلت فلزی با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان و از سوی پیمانکار بومی اجرا می شود.

او تصریح کرد: برنامه زمان بندی تکمیل این پروژه ۲ سال پیش بینی شده بود که با وضعیت و سرعت کار امیدواریم زودتر از موعد مقرر به پایان برسد در اختیار هم استانی های عزیز قرار گیرد می توان گفت در امر بیمارستان سازی رکورد محسوب می شود که در طول ۹ماه عملیات خاکبرداری، فنداسیون و اسکلت بندی به سرانجام برسد.

بهنام جو گفت: در حال حاضر استان اردبیل با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است و باید با شدت دادن به اجرای پروژه این کمبودها جبران شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

او ادامه داد: البته با تلاش و پیگیری هایی که رییس دانشگاه علوم پزشکی انجام داده از محل تهاتر نیز مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای بیمارستان۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده تزریق می شود.

استاندار اردبیل همچنین از احداث فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی اردبیل خبر داد و گفت:مراحل اولیه احداث فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی به اتمام رسیده و احداث ۵۰۰تخت خواب این بیمارستان در فاز اول توسط قرارگاه خاتم الانبیا انجام می شود که مراحل نهایی این پروژه انجام، و زمین به پیمانکار واگذار شده است که به زودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز می شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.