سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپیدان پرظرفیت‌ترین مناطق در جذب سرمایه‌گذاران داخلی

نماینده مردم شهرستان سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی، گفت: این دو شهرستان با دارا بودن شرایط مناسب کشاورزی و آب و هوایی پرظرفیت ‌ترین مناطق کشور در جذب سرمایه‌گذار داخلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی، به همراه نماینده سازمان اتکا و مسئولان محلی به منظور آشنایی با ظرفیت های فرصت‌ سرمایه‌گذاری از شهرک‌های صنعتی سپیدان و بیضاء بازدید کردند.

او، در بازدید از شهرک های صنعتی شهرستان سپیدان و بیضا با اشاره به ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری در حوزه انتخابیه خود،گفت:  به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال با انجام هماهنگی لازم با مدیران عامل بانک های استان ، مدیران کل امور مالیاتی ، اقتصادی و دارایی مشکلات نقدینگی ، تخفیف مالیات و سایر مشکلات این واحدها به زودی برطرف می شود.

بازدید از پروژه آسفالت محور کمربندی بیضا

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بیضاء از اجرای  طرح زیرسازی، مرمت، بازسازی، ایمن سازی و آسفالت کمربندی شهربیضا از دوراهی دنجان و محور ارتباطی روستای شاه قطب‌الدین به شهر بیضاء بازدید و از نزدیک در جریان اجرای این دو طرح قرار گرفتند.

 همتی، فرماندار شهرستان بیضا، بیان کرد: عملیات اجرایی این  دو طرح با  اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آغاز شده و هم اکنون در مراحل پایانی و اجرای آسفالت قرار دارد که با رسیدن این طرح به مرحله بهره ‌برداری، بسیاری از مشکلات این دو محور برطرف و از وقوع تصادفات جلوگیری می شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.