سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۷۰ میلیاردی کالای قاچاق از جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در انباری در حوالی اسلامشهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ " علی، ولی پور گودرزی " اظهار داشت: شامگاه هجدهم آبان ماه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در گشت زنی‌های انتظامی موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان حامل بار قاچاق را در محدوده بازار تهران شناسایی و توقیف کنند.

وی عنوان کرد: در پی توقیف وانت نیسان حامل کالای قاچاق، کارآگاهان در تحقیقات پلیسی به دست آوردند که مالک انباری در محدوده شهرستان اسلامشهر مقدار فراوانی کالای قاچاق را از شهر‌های جنوبی کشور تهیه و پس از انتقال به شهرستان اسلامشهر و دپوی آن در انبار، با استفاده از خودرو‌های شوتی، کالا‌های قاچاق را در بازار تهران توزیع می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: همچنین در رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد مالک انبار در هفدهم آبان ماه با استفاده از دو دستگاه تریلر و ۱۵ دستگاه خودروی شوتی مقدار فراوانی کالای قاچاق در داخل انبار تخلیه کرده است و اکنون با استفاده از خودرو‌های حمل بار، کالا‌های قاچاق را در بازار تهران توزیع می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و با اخذ نیابت قضائی دستگیری متهم و یا متهمان پرونده و بازرسی از داخل انبار در دستورکار قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و مراقبت‌های ویژه پلیسی از محل انبار انجام و مشخص شد، که ۴ دستگاه خودرو حمل بار در محل وجود دارد و مالک انبار با همکاری همدستانش در حال بارگیری می‌باشد.

وی ابراز داشت: در بازرسی از داخل انبار مقادیر فراوانی پارچه، کفش و ابزار آلات و ... فاقد مجوز‌های قانونی و بارنامه کشف شد و به علت زیاد بودن اموال کشف شده با دستور قضائی انبار پلمب و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در این رابطه ۶ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۴:۱۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
حالا میفته دست کسانی که حتی باقیمت چن برابر وقطره چکانیم ببازار نخاهن داد.