سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی لینک ارتباطی پشتیبان مانیتورینگ تاسیسات آبرسانی سراوان

لینک ارتباطی پشتیبان مانیتورینگ شبانه روزی تاسیسات آبرسانی سراوان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مازیار غلام پور، معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت  گفت: با توجه به اهمیت مخزن ۵۰ هزار مترمکعبی تاسیسات آبرسانی سراوان در تامین آب شرب شهر‌های پُرجمعیت رشت و بندرانزلی، لینک ارتباطی پشتیبان مانیتورینگ شبانه روزی در بستر APN در این تاسیسات راه اندازی شده است.

او  افزود: با راه اندازی این سیستم اگر ارتباط مراکز مانیتورینگ شرکت از طریق امواج رادیویی با مشکل مواجه شود، لینک پشتیبان به صورت اتوماتیک وارد مدار ارتباطی شده و از قطع ارتباط تاسیسات با مراکز مانیتورینگ شرکت آب و فاضلاب گیلان جلوگیری می‌کند.

راه اندازی ۲ دستگاه فلومتر اولتراسونیک در تاسیسات آبرسانی شهر صومعه سرا

علی روح الامین ، مدیر امور آبفای شهرستان صومعه سرا  گفت: برای اندازه گیری میزان تولید و مدیریت بهینه مصرف آب ۲ دستگاه فلومتر اولتراسونیک در تاسیسات آبرسانی شهر صومعه سرا نصب و راه اندازی شد.

او با بیان اینکه این دستگاه‌ها در خروجی مخزن ۵ هزار مترمکعبی تاسیسات آبرسانی شهید رسولی و مخزن ۲ هزار مترمکعبی تصفیه خانه آب شهید بقایی نصب و راه اندازی شده است، گفت: بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برای اجرای این کار هزینه شده است.

مدیر امور آبفای شهرستان صومعه سرا  تصریح کرد: سنجش آنلاین میزان تولید آب برای کنترل و نظارت دقیق‌تر بر کمیّت آب شرب، برنامه ریزی و تصمیم گیری سریع در صورت کاهش تولید بنا به دلایل طبیعی و غیرطبیعی و تعیین حداقل مصرف شبانه از مهم‌ترین کارکرد‌های فلومتر اولتراسونیک است.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب شرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.