سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با بی توجهان به مصوبه ستاد کرونا / مصوبه‌ای که تنها برای سلامتی مردم اجرا می‌شود

واکنش مردم به اجرای طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۸ مثبت نبوده است و بیشتر اصناف و مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به دنبال افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور، ستاد ملی مقابله با کرونا کاهش ساعت کار را برای مشاغل غیرضروری پایتخت و دیگر مراکز استان‌ها و شهر‌های پرجمعیت از روز ۲۰ آبان ماه به مدت یک ماه تصویب کرد.

بر این اساس تمامی مشاغلی که در گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ قرار دارند مشمول این قانون شده و از ساعت ۱۸ هر روز اجازه فعالیت نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید


در این مدت تنها مشاغل گروه اول که در ردیف گروه شغلی ضروری معرفی شده‌اند، مجاز به ادامه فعالیت خود پس ساعت تعیین شده خواهند بود.

اما واکنش مردم به اجرای طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۸ مثبت نبوده است و بیشتر اصناف و مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

برخی هم می‌گویند یعنی این ویروس کرونا از ساعت ۱۸ فعالیت می‌کند و در بقیه ساعات غیر فعال است؟

بیژن بهرامی معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در خصوص این محدودیت گفت: دیروز ۲۰ آبان ماه ۲۰ نفر از بازرسان، صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی در سطح شهر شهرکرد از ساعت ۱۷:۳۰ اقدام به بازرسی از اصناف مشمول طرح کردند.

او افزود: متأسفانه اکثر واحد‌های صنفی در خیابان‌های سعئی، کاشانی و ملت پس از ساعت ۱۸ اقدام به تعطیلی نکردند.

بهرامی با بیان اینکه به تمامی واحد‌های صنفی تذکرات لازم در خصوص تعطیلی در زمان مقرر داده شد اضافه کرد: چنانچه واحدی امروز بی اعتنا به اجرای این مصوبه باشد برابر قانون با او برخورد خواهد شد.

او در پایان از مردم خواست: خرید لوازم مورد نیاز خود را قبل از ساعت ۱۸ انجام دهند و یاری گر مسئولان در اجرای مصوبات که به منظور کنترل شیوع کرونا است باشند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.