سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ گروه جهادی سیستان و بلوچستان در رزمایش جهادگران حضور دارند

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ گروه جهادی بسیج در مرحله جدید «رزمایش جهادگران» با هماهنگی مرکز بهداشت زاهدان اقدام به توزیع و نصب بروشور‌های آموزشی مقابله با ویروس کرونا در نقاط مختلف این شهرستان می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امین مرادی مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ گروه جهادی بسیج در مرحله جدید «رزمایش جهادگران» با هماهنگی مرکز بهداشت زاهدان اقدام به توزیع و نصب بروشور‌های آموزشی مقابله با ویروس کرونا در نقاط مختلف این شهرستان می‌کنند.

او  با اشاره به اینکه مبارزه علیه کرونا تا ریشه‌کنی کامل این ویروس ادامه دارد اظهارداشت: بسیجیان زاهدان از ابتدای شیوع کرونا با اقداماتی مانند توزیع کمک‌های مومنانه، ضدعفونی معابر، دوخت و توزیع ماسک رایگان و توزیع بروشور به مبارزه با این ویروس منحوس پرداختند.

او با بیان اینکه رزمایش جهادگران گامی برای حفظ سلامت مردم در مقابله با کروناست تاکید کرد: مرحله جدید رزمایش جهادگران سلامت با حضور ۴۰۰ بسیجی در ۲۱ نقطه از شهرستان زاهدان در حال برگزاری است.

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: گروه‌های جهادی با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب برای مقابله با ویروس کرونا به صحنه آمدند و علاوه‌بر آموزش و اطلاع رسانی راه‌های مقابله با این ویروس ماسک رایگان نیز بین شهروندان توزیع می‌کنند.

او تصریح کرد: مردم باید با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین با شرکت نکردن در تجمعات و مراسم‌های عزا و عروسی به قطع چرخه انتقال ویروس کمک کنند تا هرچه زودتر از بحران کرونا رهایی پیدا کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.