سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زلزله ساوجبلاغ را نمی‌تکاند؟

شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ساوجبلاغ با حضور فرماندار، و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهدی مهرور، فرماندار ساوجبلاغ در شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان مهمترین بحران این روز‌ها را کرونا بیان کرد و گفت: دستور رعایت العمل‌های بهداشتی جدی است و باید همه مسئولان پای کار باشند تا شاهد کاهش این بیماری باشیم.

مهدی مهرور با اشاره به شروع فصل زمستان و احتمال بارش‌های سنگین برف در مناطق شهری و روستایی و یا وقوع سیل در شهرستان ساوجبلاغ، گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های ذی ربط اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان باید در مواقع بروز بحران با حضور سریع و به موقع خود در محل، اقدامات لازم را انجام دهند.

او شهرستان ساوجبلاغ را یکی از شهر‌های حادثه خیز استان عنوان کرد و افزود: موضوع سیل، زلزله و رانش زمین از جمله بلایای طبیعی است که در شهرستان ساوجبلاغ اتفاق می‌افتد و باید با توجه به چرخه مدیریت بحران که شامل پیشگیری، مقابله، بازسازی و بازتوانی می‌شود از خسارت‌های این حوادث کاست.

مهرور با تاکید بر ارزیابی مناطقی که در سال گذشته دچار حادثه شدند، گفت: اغلب به خاطر گرفتگی جوی‌های فاضلاب یا ضایعات ساختمانی در مسیل و ابرا‌ها موجب انباشت اب و سیلاب می‌شود که شهرداران، دهیاری‌ها، بخشداران، راهداری، امور آب موظف هستند به ارزیابی و کشایش این مناطق بحرانی اقدام کنند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.