سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد؛

ترخیص ۸۳۰ هزار موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌ها تا ۱۷ دی ماه/ طرح ترخیص خودرو‌های توقیفی در آینده نزدیک

سردار هادیانفر گفت: با تمهیدات و تخفیفات انجام شده تا ۱۷ دی ماه ۸۳۰ هزار موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌ها ترخیص خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از ترخیص موتورسیکلت‌های رسوب شده از پارکینگ گفت: یکی از معضلات اصلی ما، توقیف بیش از ۸۳۰ هزار موتورسیکلت بود که از سال ۹۰ در پارکینگ‌های سراسر کشور هستند.

وی ادامه داد: این موتور‌سیکلت‌ها در پارکینگ‌های یک هزار و ۳۴۷ شهر به دلایل مختلفی متوقف بودند که عمده‌ تخلفات آن‌ها تخلفات راهور بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: موانعی در این راه وجود داشت که براساس تمهیداتی که اتخاذ شد، سرانجام تصمیم به ترخیص فوق العاده این موتورسیکلت‌ها گرفته شد.
 
وی افزود: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از ۹۹/۰۸/۱۸ در سراسر کشور ابلاغ شد و بر اساس آن این تصمیم گرفته شد.

سردار هادیانفر بیان کرد: هزینه‌ نگهداری موتورسیکلت در پارکینگ سالی یک میلیون تومان است که با این طرح به ازای هر سال نگهداری چیزی حدود ۲۲۰ هزار تومان باید پرداخت شود. ما از رانندگان و مالکان این موتورسیکلت‌ها می‌خواهیم که از این فرصتی که ایجاد شده، نهایت استفاده را بکنند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: فرصت ترخیص این موتورسیکلت‌ها تا ۱۷ دی ماه است که می‌خواهیم مالکان هرچه سریعتر اقدام به این کار کنند و در آینده نزدیک نیز چنین طرحی را برای ترخیص خودروهای توقیفی اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در ۷۲ ساعت گذشته حدود ۵ هزار موتورسیکلت‌ توقیفی ترخیص شدند و ما پیش بینی می‌کنیم در چند روز آینده موتورسیکلت‌های بیشتری ترخیص شوند.

سردار هادیانفر تصریح کرد: درخواست ما از موتورسیکلت سواران این است که در ازای این مساعدت و کمکی که اجرا شده، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا دوباره موتورهایشان به پارکینگ‌ها بر نگردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.