سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابزار‌های انگیزشی برای وصول درآمد‌های مالیاتی یک ضرورت است

استاندار بوشهر گفت: همکاری نمایندگان مجلس در استفاده از ابزار‌های انگیزشی برای وصول درآمد‌های مالیاتی یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد درآمد استان بوشهر اقدامات اداره کل امور مالیاتی در وصول درآمد‌های مالیاتی استان را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: وصول درآمد‌های مالیاتی استان بوشهر در چند سال اخیر روند مثبتی دارد که حکایت از عملکرد مطلوب اداره کل مالیاتی و همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط است.

او  همکاری نمایندگان مجلس در استفاده از ابزار‌های انگیزشی برای وصول درآمد‌های مالیاتی را یک ضرورت دانست و افزود: این اقدام می‌تواند به استان‌هایی که درآمد‌های مالیاتی بیشتری وصول کردند کمک کند.

استاندار بوشهر تشویق استان‌هایی که درآمد‌های مالیاتی بیشتری را وصول می‌کنند مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در این زمینه ضمن تعامل با نمایندگان مجلس و استفاده از نظرات کارشناسی مناطق مختلف کشور بر اساس ویژگی‌های هر استان، به منظور کمک به روند توسعه کشور، استان‌هایی که درآمد‌های مالیاتی مازاد را وصول می‌کنند تشویق شوند.

گراوند، تعیین مکانیسم‌های تشویقی برای استان‌هایی که درآمد‌های مالیاتی بیشتری وصول می‌کنند را ضروری دانست و بیان کرد: می‌توان از میزان درآمد‌های مازاد مالیاتی استان‌ها، برای کمک به اجرای طرح‌‌های عمرانی همان استان کمک کرد.

او با تاکید بر تنظیم بودجه با هدف کمک به توسعه همه مناطق ادامه داد: باید در فصل تنظیم بودجه با همکاری و تعامل با نمایندگان مجلس، روند پایدار برای نظام بودجه ریزی کشور با هدف کمک به توسعه همه مناطق تنظیم شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.