سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شیراز خبر داد؛

تشدید محدودیت‌ها و نظارت بر میدان میوه و تره‌بار مرکزی شیراز

حقیقی تاکید کرد که رعایت کامل اصول بهداشتی در موضوع مقابله با شیوع بیماری کرونا و دستورالعمل‌های ستاد‌های ملی، استانی و شهرستانی مقابله با این بیماری، الزامی است و در برخورد با بی‌مبالاتی‌ها، هیچ اغماضی در کار نخواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  عبدالرسول حقیقی در نشست فوق‌العاده ستاد کرونای شهرستان شیراز، گفت: با توجه به شیوع بیش از پیش بیماری کرونا در سطح شهرستان و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا و تاکید فرماندار شیراز، از هیچ گونه تخلفی در زمینه عدم رعایت اصول بهداشتی و تهدید جان مردم شهرستان، چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

او با تاکید براینکه دوایر دولتی و خصوصی و اصناف نباید به افراد بدون ماسک و کسانیکه دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند، خدماتی ارائه دهند، گفت: از بیستم آبانماه تا اطلاع ثانوی، ساعت کار میدان میوه و تره بار مرکزی شیراز، ۲ بامداد تا ۱۸ تعیین شده است و هرگونه فعالیت از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۲ بامداد در میدان، تخلف محسوب شده و با واحد‌های متخلف برخورد خواهد شد.

معاون فرمانداری شیراز، با قاطعیت اعلام کرد که در صورت مشاهده و گزارش هر گونه تخلف در رعایت دقیق اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت ساعات خدمات دهی در میدان میوه و تره‌بار، واحد‌های متخلف در مرحله اول به مدت یک هفته و در صورت تکرار به مدت یک ماه پلمب خواهند شد و با دستگاه‌های اجرایی ناظر بر عملکرد میدان نیز به شدت برخورد خواهد شد.

حقیقی همچنین از تشکیل گشت‌های مشترک نظارت و بازدید سرزده آن‌ها از میدان و بازارچه‌های میوه و تره‌بار سطح شهر خبر داد و بیان کرد: مسئولیت مستقیم اطلاع‌رسانی مصوبات و نظارت بر حسن انجام آنها، بر عهده سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز و اتحادیه صنف میوه فروشان خواهد بود.

معاون فرماندار شیراز  همچنین از مردم شیراز خواست موضوع پاندمی کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌ها را جدی بگیرند تا علاوه بر احترام به کادر زحمتکش، اما خسته بهداشت و درمان، از سلامت خود، خانواده و همشهریان خود نیز مراقبت کرده و بار دیگر الگویی برای سایر شهر‌های کشور باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.