سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام عنوان کرد؛

کمک ۴۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری‌های استان ایلام

سلیمانی‌دشتکی از کمک ۴۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری‌های استان ایلام طی چند سال اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام  در نشست شهرداران، شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان ایلام گفت: در طول چند سال اخیر از منابع مختلف، چون منابع استانی، ارزش افزوده همیاری‌ها و شهرداری‌های وزارت کشور، ۴۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری‌های استان کمک جذب شده است.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود شهرداران را کلیدداران شهر عنوان کرد و افزود: شهرداران وظایف بسیار خوبی در ارتباط با مدیریت شهر دارند و در این راستا مدیران نیز بایست با شهرداران و شورای شهر‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

سلیمانی‌دشتکی با عنوان این مطلب که بعضی از شهرداران و شورای شهر‌ها در استان خوب عمل نکرده‌اند، اظهار کرد: گاهی اوقات شاهد سماجت برخی شورا‌ها برای انتخاب یک فرد خاص برای شهردار شدن بودیم به رغم اینکه عدم اهلیت آن افراد باعث خسران و زیان فراوان برای شهر و شهرداری می‌شد.

استاندار ایلام، از همکاری خوب شهرداری‌ها در اجرای دستورالعمل‌های ستاد کرونا تشکر کرد و یادآور شد: امروز یکی از عوامل مهم تشدید وضعیت کرونا در استان حضور مردم در مراسمات شادی و عزا است و در این زمینه نباید اجازه داد در آرامستان‌ها تجمع ایجاد شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.